Vissiin on unohtunut kirjoittaa blogiin, mutta tietysti syynkin kanssa. Mulla on hajonnut tietokone ja uuden saaminen ja käyttäminen on ottanut kaksi kuukautta. On myös muutenkin unohtunut kun ei ole ollut keppareista mitään kirjoitettavaa - en ole lopettanut. Ehkä tätä nyt voisi kunnolla sanoa keppariblogin aloittamiseksi kun aiemmat kirjoitukset ovat olleet tyhjää täynnä tai täysin turhaa jaarittelua. Ei hätää, ei parane :D

 

IMG_4066-normal.jpg

Siinä on uusi poni, One more watercoloured escaper "Pessi". Pessin keksin kun luin vanhoja heppapäiväkirjoja. Pessin varmaan myyn ihan samantien, kun se on mulle käyttämätön. En pääse kisamaan ja jaksa ratsastaa liian paljoo heppoi joten jos kiinnostaa nii saa kommentilla tarjota.

Oon tässä välissä aika paljon menny Spartalla ja ottanu kuvia. Eniten oon orilla tykännyt hypätä ja maastoilla, kun muuten oon liukkauden takia koulua menny.

IMG_3995-normal.jpgIMG_4005-normal.jpg

En oo itte sit seläs vaan kuvannut.

Muuta uutta ei oikeestaan ole. Ostin uuden ponin joka tulee kun kerkeää ja toisenkin jonka annoin kuitenkin takaisin. Sitten otin leikkimökkitallin jo maaliskuun alussa käyttöön jotta ei oo kaikki ponit tiellä huoneessa. Talvikin jo mennyt kun on kevätkuukaudet alkaneet : D